My precious little secrets,

Yeah you know them all.
Ja, antar att de flesta av er känner till Miley Cyrus? JA, hur hon nu än beter sig, jag bryr mig inte för hon är människa, så gör hon faktiskt bra musik! Fly on the wall är ett bra exempel, det är stört skön ju! Och en perfekt ringsignal också.
Hade filosofi för första gången idag och seriöst det verkar vara så hinmla roligt! JAg, tycka att skolan är rolig?! haha, älskar sådana frågeställningar som gör att man blir helt dum ihuvudet när man tänker på dem! Det verkar helt sjukt bra_! Jag år positiv idag som ni kanske märkt för både Linda och Mikaela fick körkort idag, GRATTIS! ( o Robin också). Jag blir så sugen på att köra.. Vi cruisade lite runt i finspång idag , Mikaela fick köra Idas bil för att fira lite. Men nu tänker jag tjata på Josefin om att vi ska byta datorer så att jag kan få nörda lite spore..

Puss hejs på er gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0