Negativitet,

Jag vet att jag är negativ. Förlåt. Men jag sitter ju trots allt i skolan och har håltimme (som vanligt). Väntar på att jga ska ha samtal med min lärare, lugn jag har inte råkat i trubbel. Det är utveckligssamtal, antar att jag kommer få höra ett ohc annat. Men trubbel är inte orsaken till samtalen i alla fall. Hade totalt glömt bort vart jag skulle träffa honom men sådan tur var att Sara hade lappen kvar! Yiippie! Det är i alla fall ett sätt att fördriva tiden denna långsamma rast!
Trött är jag idag, fastän jag gick ohc la mig tidigt igår, jag är fruktansvärt trött faktiskt.. Hmm, tar väl ett tag för kroppen att vänja sig vid tidiga sovtider, haha!
Vad händer idag då? JA, det är ju så att typ två timmar efter att jag slutat skolan så ska vi i klassen träffas och öva lite granna till Musikdagen! Det ska bli roligt, elelr jag hoppas på det i allafall. Hoppas inte att min korta stubin visas allt för mycket idag, den är extra kort idag.

vill ni veta en rolig sak? Som jag säkert tror att många kan relatera till - nämligen tröga lärare!Jag blev fullkomligt galen igår på min lärare.  Det är såhär att vi håller på med världens mest tråkiga arbete i detta ämnde dårå, och vi har gjort det hur länge som helst. Och min grupp är nästan helt klara. När jag för jätte längesen frågade min lärare hur detta arbeta skulle redovisas så sadehan till mig " Nae, det är väl inget speciellt. Bara lämna in skriftligt". Och så säger han till klassen (det här var igår) att vi ska göra en JÄVLA ppt-presentaion och ha grupp seminarie! när det inte ens är EN VECKA kvar tills arbetet ska vara klart!! Är han helt jävla **** eller?! Kan lova att jag bleb helt flyförbannad och Linda Lisa, de jag jobbar med, fick höra ett och annat! Jag tror inte ag svutit så mycket på en dag som jag gjorde igår!haha!  Skickade Sms till Josefin och Mattias i hopp om lite sympati också. Sådan tur så fick jag det och en del roliga kommentarer haha! De som såg de smsen lär trott att jag var dum i huvudet (de som inte känner mig alltså).

Men nu ska jag gå, nu har jag skrivit av mig och är glad igen. Ska snacka lite med R, byebye people! :D


Kommentarer
linds

ja, morr på honom! :E

2009-01-28 @ 16:36:24
URL: http://lindalilja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0