NICE,




Yes, idag är det fredag och jag har en lång lista på vad som gjort och vad som ska göras idag!
Dagen började med att jag o josefin vaknade på hotell rummet AS trötta haha. Jag väckte henne med lite musik "Superhuman - Chris Brown feat. Keri Hilson". Men det gick jätte bra i alla fall. Försov mig som jag hade sagt ohc sedan var det möte med franska löä'raren dfick nya läxor. Sen drog jag och linda hem till mig för att fixa med studentkryssning åka hit o dit. sen käkade vi sne dtrog vi till banken dfär vi träffade mathilda. Så betalde vi ÄNTLIGEN! Sen var det vips tillbaka till skolan och pskykologin hann jag dessvärre inte till :(
Men sen var det dags att få biljetter och pengar av det flesta. Sen var det filosofi som jag var "jätte" koncentrerad på, haha! Sen var dert dags att  begära sig hemåt för att vara med Mattias lite, inte för att det blev sådan lång tid. Men det är ju i alla fall någonting :D
Nu har jag
räknat det mesta allting stämmer inte men det mesta gör det i alla fall. Vilken tur man akn ha ibland alltså! :)
Nu ska jag dra ner och hämta med pengar från säljarna. Sen är det dags för att äta, räkna ännu mer, duscha, göra sig iordning och sedan kommer väl Ermin också.
 
PUSS på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0