P to the ..... P A R T Y

Nu är jag äntligen hemma, efter en lång och tjurig promenad hem från skolan. Nu blir det att ta en liten power nap för det behöver lilla jag. Sen måste jag dra mig till 'grannen' Ida flr att göra iordning dem ohc mig till deras födelsedags fest ikväll. Älskar att vara stylist! Är lite osöker på kvällens outfit men det blir nog all black med lite POW make-up. (Svengelska, jag vet). Förmodligen en ganska tropisk liknande look. Mycket grönt och guld och lite blått sissodär, Voilá! hihi.  Det ska bli roligt ikväll, var inte så taggad förut eftersom att jag ska vara nykter. Men nu har jga ändrat mig för jag ska få träffa min Mattias idag och det har jag ju inte fått gjort på länge :)

Sitter och lyssnar
på min absoluta favorit gupp Muse.  Underbara musik alltså, och självklart så fort jag lyssnar på dem så minns jag tillbaka till koncerte Oktober - 07. Happy times. Det är det bästa med musik tror jag. En enda låt kan vara fylld med så många känslor och minnen! Har ni tänkt på det? Och det blir ju bara bättre när man hör dem live! (oftast).  Om ni vill se ett riktigt bra live-band ska ni se Muse, finns inget bättre.. Men ska nog kila vidare nu, till min säng dvs. Ha det bäst gott folk! :D


P.s - En jätte bra sida att skapa din egen spellista, finns nästan vad som helst där www.playlist.com. Självklart måste du bli medlem men det är gratis!

Today's  song: Muse - Starlight

                                                                                
Bild tagen av mig oktober -07 (med mobil också!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0