Peking Benny,

Tja på er!
Sitter på median nu, och jag kan sitta här för jag är inte med i gruppen som ska skriva manuset.Känns skönt faktiskt. Då kan jag jobba med mina rester som jag har (Oops!). Ja, vad kan jag säga om helgen. Fest i fredags. Det var segt till en början men efter ett tag blev stämningen bättre. Tydligen så är svenskar i finspång rädda för folk som inte kommer från Sverige till en början... Det var ju roligt att få reda på det i alla fall. Plus att människor här JÄTTE gärna lägger sig i andras förhållanden, och kommenterar vad man gör fel och vad man gör rätt. Det känns ju också jätte roligt att man måste sitta i ett hörn med sin pojkvän på en fest för att ha ett godkänt förhållande! Så jävla trött på det här stället känner jag. Jag vill verkligen härifrån! Men men nu ska vi inte vara negativa, kan väl försöka se det positiva med helgen istället - Som att jag spenderade helgen med mina troll. Ida och Josefin var ovanligt busiga i lördags. Vi såg på film också det blev The forbidden kingdom och Sex and the City (igen). Sen drog vi ut och satte upp affischer för Nice och det var ISKALLT! Våra händer höll på att frysa till is, sådan tur är att IDa har körkort och att det är varmt i hennes bil! Sen drog jagj hempt för att få sova litegranna.
Söndag, kalas för bror som fyllde 17 år, Grattis bror! Blev lite fika med familjen ingen släkt. Sen övningskörde jag för första gången! Och det var As roligt! Och det gick jätte bra, det enda problemet jag hade var backningen. Men det löste sig till slut. Blev till och med mörker körning första gången och det var riktigt läskigt måste jag säga. Kunde ju ploppa ut ett djur när som helst!
ajja nu ska jag skriva nsta engelska c uppgift, får aldrig lugn och ro ju! 

XoXo gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0