Punish the sin, love the sinner.




WOW!
Skolan har börjat igen, yeah! Och det första lilla amanda gör är ju självklart att komma försent (40 min). Väldigt klassiskt, i alla fall för min del haha. Plus att jag mådde dåligt så jag gick hem. Men sådan tur var att det var bra saker på tv, så att jag kunde sitta framför tv:n och låtsas att jag pluggar ifall någon skulle komma hem! :) 
Precis som jag gör nu,
sitter vid datorn och låtsas att jag skriver en uppsats. Men egentligen sitter jag och letar efter bra musik till NICE och snackar med folk om det, me den enda jag låtsas för egentligen är mig själv. Det är ju alltid roligt!
Inte för at jag klagar, jag menar jag hittar faktiskt riktigt bra musik haha :D
Menudo feat. Akon - Echo, bland andra låtar.

I morgon blir det inte Stockholm som planerat istället blir det skola. Och efter skolan blir det förhoppningsvis Norrköping med J&J, Jennifer ska sminka sig cå då passar jag på att tigga snålskjuts så jag kan "köpa" lite för mina presentkort så att jag blir av med dem. Efter stan så lir det att dra hem och göra sig iordning direkt för en Ute kväll med J&J & co. Vet inte vilka det är men har väl ett hum om vilka det kan vara... resten av helge är faktiskt inte planerad, jag tar den som den kommer. Men jag hoppas faktiskt på balklännings-jakt. I need one, I need one right now! Men ska itne hoppas så mycket, Evsan verkade inte så på idén längre :)

Men nu ska jag dra vidare lite. Måste, tro det eller ej, plugga nu.

XoXo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0