Quickie!

Amanda är på strålande humör idag!

Nu har jag packat inför helgen. Jag ska ju bo på hotellet med Josefin Torsdag - Måndag. Oc imorgn hinner jag inte packa eftersom att jag&josefin ska in till stan och leta balklänningar! :) Hoppas verkligen att jag hittar en, och inte för at låta snål men ajg hoppas jag hittar en billig också. Jag har ju fan bara på mig den EN gång! (hihi oj en svordom).
Nu ska jag i alla fall iväg och träna, äntligen säger jag bara, och efetr det blir det väl att göra lite NICE matte! Och ringa lite samtal till de som saknar mig förstås. Känn er prickade Josefin och Mattias :)

XoXo!




Kommentarer
josefin

ja jag hoppas att du ringer till mig snart :D

2009-01-28 @ 17:38:01
URL: http://charleey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0