Shoe love is true love!

Hem kommen från shopping rundan sedan ett tag tillbaka! Det blev inte mycket kläder men annat som jag behövt ett tag, men varit alldeles för snäl för att köpa själv. Som penslar till ögonskuggor(YES!), saltvattenspray, ögonfransböjare (min är sne sen jag klev på den), mineral puder, mascara m.m. Men det bästa köpet var ändå NYA skor* från skopunkten! Jätte fina är de! Och så blev det lite toppar från Gina Tricot. Jag kommer inte ihåg mer, men mitt minne tillhör ju en 80-årig gammal tant med alzheimer så det var väl inte lustigt!
Ida fick körkort idag  GRATTIS. Vi åkte med henne in till stan och sen mötte hon oss senare ohc skjutsade hem också, ska förmodligen dit sen senare för att planera lite till Nice och fixa och trixa med biljetter  och så.

Ni som läste mitt tidigare inlägg och undrade vilken bok det var jag läste så heter den Old School skriven av Tobias Wolff. Jag tycker att det är så roligt när ni lämnar kommentarar! Blir jätte glad, visste inte att någon människa läste min blogg :)
Nu blir
det till att käka mat (lax, mmm) och sedan skriva en kladd till den muntliga bok recensionen, ska bli lite roligt faktiskt. Det är till Engelska C, så det blir mycket engelska snack imorgon, YAY!

* jag älskar mina nya skor, hoppas bara att jag kan gå i dem utan att världen går under haha!

Bild på the new shoes





Write you later! XoXo


Kommentarer
Frida

Nice shoes ;)

2009-01-15 @ 21:17:02
URL: http://fridaaeeriksson.blogg.se/
linds

ulala, snygga du! (:

2009-01-16 @ 13:31:44
URL: http://lindalilja.blogg.se/
Jesper

Seriöst, det där kan ju inte vara skönt att gå i..

2009-01-16 @ 17:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0