Tally-ho!

Yep,yep. Idag ställde jag in provet, vill kunna göra det bättre, så att jag inte riskerar att få göra om det igen!
Har egentligen redan slutat men stannar kvar i skolan en stund till för att skriva lite arbeten m.m. Får ju ingenting gjort hemma! Så jag tänkte att jag lika gärna kunde stanna här en liten stund till.
Men det ska bli skönt att dra sig hemåt igen sen, för vädret är ju underbart! Det var så himla skönt att till skolan idag, när solen lyste och luften var alldeles lagom. Man märker ju att det fortfarande är vinter, det är var ju trots allt frost/snö på marken. MEn våren närmar sig! OCh jag längtar verkligen tills våren kommer på fullt allvar, våren är min favorit årstid nämligen. Alla blommor slår ut det mesta finns i färger! Så fint!
 Längtar tills imorgon när jag och Josefin ska till stan och så ska jag beställa min kära, vackra top. Och nya skor tänker jag köpa också. ! Ajja, nu ska jag fortsätta med min andra bok i engelska se, ni förstår. Vi fick ju två stycken. För våra lärara kandidater är såå duktiga. Blir nog en update sen senatse också!  Cya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0