Tjollahopp!

Long time, no see. Ja, det har ju faktiskt varit lov och jag har inte haft tid att sitta framför datorn.
Bara framför TV:n den är mycket snällare. Jul, nyår båda väldigt lyckade många presenter. Lycko-önskningar m.m.
True Blood är slut. NO! Men Den amanda jag är så kommer jag ju självklart att hitta en till serie att följa (den ersätter absolut inte Trueblood). The Secret Life of the american Teenager! En bandgeek har sex med en kille på bandcamp. Det varade i ( jag citerar) "inte mer än 2 sekunder". I alla fal så blir hon gravid och alal får reda på det. Triangel dramor hit och dit. Otrohet . Ja, drama helt enkelt. Drama är ju någonting man behöver lite då och då. Och tack och lov för Youtube säger jag bara. Ser alla avsnitt där btw. Nästan allting finns där! :D

Inte för att vara negativ nu
, vilket jag egentligen är, men jag är sjuk igen. Har varit det sen efter nyår. Men för att se det från den ljusa sidan så är jag i alal fall inte magsjuk. vilket är väldigt positivt med tanke på att jag är rädd för sådant.. hihi.

Nu ska jag återgå till The Secret Life of the american Teenager, på youtube, Me det kommer förmodligen mer imorgn. Det är ju dagen innan skolan börjar trots allt.
Hade fint folk!
- Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0