Wicked Game,

Alltså, jag är en galen människa. För jag ser fram emot skolan imorgon! Filosofin börjar då, och jga tycker att sådant är så sjukt roligt! Hoppas bara inte att mina förväntningar på detta ämne är alldeles för höga. Men det ska nog fungera.
Men någonting som jag verkligen INTE ser fram emot är Idrotten enda sedan jag hade en viss lärare i idrott så har jag avskytt det. Han gjorde idrotts lektionerna till läger för elit idrottare. Och nu vet ju de som känner mig att något sånt är ju inte jag! Men i alla fall vi har en annan lärare nu och vi ska ha något sorts konditions test imorgon, förra veckan  mätte vi vilo pulsen, och imorgon ska vi göra tvärtom. Och jag får panik! Min kondition ligger nere på -100! Efter att ha varit sjuk i ett antal veckor så har jag inte tränat sedan november förra året?! Och hur ska denna lata människa klara morgon dagn? När lektionen är slut kommer ju lilla jag ligga livklös på golvet! haha, naevars men någonstans kommer jag att ligga.

Efter att vi har slutat så är det möte med klassen och då ska vi minsann bygga på våra idéer till Musikdagen! Roligt, roligt! Men trött kommer jag att vara, och sova vill jag göra. Som alltid det vill säga... Det finns nog många som kan hålla med mig där! En annan rolig sak som hände idag var att min ståltråd bakom tänderna ( ni som har haft tandställning vet vad jag snackar om) har gått sönder! eller den har väl inte gått sönder utan mer blivit utsliten så jag går och skär tungan på den , haha! Måste ringa Tandregleringen och förklara mig... hmm. JA, alltså det är ju faktiskt inte mitt fel, det är ni som limmat dåligt -Ja, den förklaringen ska jag ta! Jag är inte den som är den heller...

Jag måste också skriva en konstig sak, ni får tycka att jag är hur lustig som helst. Men ni som har sätt på True Blood vet ju att Sookie kan läsa, höra andra människors tankar. Och vet ni vad! Det har gjort mig helt knäpp för nu går jag och aktar mig för vad jag tänker på. Tänk om det finns någon stackare där ute som måste lyssna till vad folk tänker? haha. Jag kanske bara är utbränd, jag har ju trots allt gått i skolan i typ 3 veckor nu så det är väl dags. :P
Nu ska jag ta och läsa min bok, En vampyrs bekännelse (den är awsome!) och sedan sova. Måste vara utvilad imorgon.
Jag vill bara säga att jag inte orkar bry mig om stav fel i inlägget, jag är helt enkelt för lat för att ändra :D

Jag vet att du kommer att skratta åt det här inlägget M,  PUSS på DIG!


XoXo peeps!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0