Finns det ett pris för verklig dumhet?

Då har jag redan vunnit!


Jag är en sucker för Disney filmer och jag tror absolut inte att jag är den enda! I fredags satt jag, Josefin och Ida ch lyssnade på gamla disney låtar och pratade minnen. Är det inte underbart? Man blir så himla glad när an hör låtarna! Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dem, haha!
Men Disnay filmer är inte vad de en gång var, nu är allting "dator-animerat" (alltså ni fattar vad jag menar) och det finns inga vackra kärleks historier längre med vackra sånger som till exempel Mulan, Herules, Skönheten, Tarzan och Odjuret mer.
Det finns liknande filmer som inte ens är Disnay som till exempel "Anastasia" eller "Svanprincessan" (tror inte den är Disney) Älskar låter " My december" , " Ingen dum idé" & Megs låt i Hercules! Vilka minnen som ploppar upp!
sitter och hänger youtube nu och lyssnar på de gamla godingarna man blir som galen i dem och att an an texterna efter sådan lång tid. Jag vet vad jag ska göra nästa gångs jag är ledig i alla fall ;)

Tyck att jag är en nostalgisk nörd, men vet ni vad? det ÄR jag!


Anastasia
Anastasia & Dimitri



Kommentarer
Frida

Jäkla bra låt ;)

2009-01-27 @ 22:03:00
URL: http://fridaaeriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0