W, he is...

Lille W, fyllde ju 5 år idag. Och vilken gullig lille bror han är. Och så han firade sig själv haha! Kom innanför dörren vid sisodär en 16.00 och han kom skrikandes "Idag fyller jag 5 år" och så möttes vi  kramkalas. I födelsedags present fick han massa saker plus en batman dräkt som han sprang runt i, men den stora passionen var ju ändå att titta på sig själv i den fina dräkten! Roligt var det och han skulle minsann sova i den också. Gull unge säger jag!

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att plugga, kalasat och läsa min bok som ska vara klar på fredag! Den blir bara bättre och bättre, vilket är bra. MEd tanke på att jag ett tag över vägde att börja på en ny.. Tur att jag är envis i alla fall. Imorgon blir också en busy day. Först skola, få reda på massa betyg m.m. Sen in till stan och shoppa,shoppa,shoppa! Och sedan när jag kommer hem så ska jag läsa ett tag för att sedan dra dit josefin och ida är och beställa kläderna som vi ska ha :) Och fredag blir inte mindre stressig den. Först skola, sen träffa folk som ska sälja biljetter till NICE, För att sedan hinna hem lite snabbt och äta ohc göra mig iordning. Sen blir det väl till att hjälpa Ida o Josefin med lokalen. Och därefter förfest och sedan fest! Haha, inte nog med det, det blir väl att städa efter festen också! Tur att jag ska vara nykter känner jag...
Och lördag blir väl inte helt tom heller, ska fira två av mina bröder då. Så då kommer släkten hit och det blir väl halvt lite fest blablabla.. Och sist men inte minst söndag, då ska jag övningsköra och sen ska vi fira en av bröderna igen fast hemma hos mor. Ja, hellre upptagen än att inte göra något i alla fall! Men hade vilja träffa vissa personer lite mer, men nu är det ju så mkt. Vi får ta igen nästa vecka!
Jaja, nu blir det tillbaka till läsningen, hade gött gott folk!




vill tillbaks till paradiset!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0