Turntables,

godmorgon gott folk!, Segaste på uppdatering jag vet. Men vill ni att jag ska uppdatera mera så föreslår jag att ni köper en bärbar till mig! :) 

Vaknada nyss ohc gör mig redo för min sista skoldag. Tänker inte komma imorn ellerpå fredag och nästa vecka är det ju aktiviteter hela veckan. STUDENTVECKA! Idag är det en smygstart på studentveckan middag och dricka på Oleary's och om det blir utgång vet jag faktiskt inte. Ska skaffa dricka idag med, sådan är jag alltid i sista minuten!

Snart är det dags att gå skilda vägar, men istället för att sörja så festar vi bort våra bekymmer.  Vår studentvecka är äntligen här efter sådan lång väntan. P A R T Y, P A R T Y !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0