Baby farewell,

Okej, Sthlm igår då. Först drog vi till UD ohc det var ganska intressant eftersom att praktikanten som pratade med oss var riktigt söt om inte snygg! Både jag, linda och Mathilda satt nog och tänkte på annat när han var där framme. Jag tänkte kläcka ur mig en komplimang men då skulle jag få höra av Göran (min lärare). Det är något med mig och praktikanter enligt honom haha! Men det var intressant också, inte bara fina utsikter.

Senare drog vi till Riksdagen, fick en liten rundvandring kring alltihopa och det är ju sjukt fint! Skulle inte vara fel som arbetsplats. Det negativa var dock att jag hade värk som höll på att ta livet av mig. Tog en tablett och det gick över EN ohc  EN HALV timme senare! (jippie.)  Såg Fredda Reinfeldt också, riktigt ful är han. Men jag måste tyvärr ge honom lite cred för mannen kan snacka, även om saker blev lite väl personliga ibland. ( det var frågestund bland politikerna på Riksdagen). Fanns en del heta vakter också måste jag tillägga!

Efter allt det där så var det shopping köpte en tröja från Hm med James Dean tryck på. Väldigt snyggt! Hemresan var skön eftersom att jag sov hela vägen, resten av klassen sjöng karaoke. Mysigt ..


Okej. Fredagen den 13de idag. Jag brukar inte tro på den dagen. Men jag tror jag börjar. Dagen började med att jag råkade somna om så jag blev sen. Sen när jag kommer ut och ska ta min cykel så har min syster tagit den! Och gissa om jag blev arg. Det fanns en annan cykel jag kunde använda men den hade punktering på framdäcket. Så det var bara att börja pumpa!  Jag blev jätte sen till Engelskan som vanligt, och läraren var inte alls glad. Men den här gången hade jag faktiskt en riktig anledning..  Och ja, jag trycker synd om mig själv. MEn sådan tur är att jag faktiskt kan skratta åt händelsen också haha :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0