Eeuuh,

Okej, nu är jag äntligen frisk! Jag gick från halsont till feber till illamående+huvudvärk till att ha magsjuka. Allt på en vecka! Imorgon blir det första skoldagen sedan innan lovet, och det ska inte bli roligt. Nej. Jag hatar skolan det var skönt at slippa gå upp tidigt och jobba i skolan. Men det ska bli skönt att träffa folk igen. Jag har ingen aning om hur mycket jag har missat men jag antar att det är en hel del!

Nu ska jag fortsätta skriva på en del arbeten som jag vet att jag missat att lämna in, men screw you. Jag lämnar det när jag faktiskt haft tillgång till Word (använder wordpad nu).

Puss på er!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0