Ett gott skratt,

Jag vill inte vara elak nu Jag kollade runt lite på olika bloggar, och så hittade jag en tjej som kanske var 14-15 år? Kollade inte riktigt. Desirée eller något. Så tittade jag på hennes bilder och täntke. Herregud, tycker hon verkligen att hon sminkar sig fint? Men javisst, det måste hon väl eftersom att hon fortsätter med det! hon är ju söt för övrigt men sminket!  Aa iaf, jag visade min mamma bilden ch vet ni vad hon gjorde. Hon brast ut i skratt! Och mina brorsor kunde inte annat än hålla men, så då satt vi alla och skrattade. Inte  åt henne, tjejen alltså. Men åt det själva grejen med att människor tror att det är snyggt med orange målade puder/bronzer ansikten och ljusrosa läppar med tio kilo läppglans...
Vi kollade runt lite och det visade sig vara ganska populärt. Men herregud.. om vi sitter och skrattar vad gör inte folk som ser dem på gatan? 
Förlåt om jag var elak, men jag var bara tvungen att dela med mig av historien haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0