Fredag,

Jag ber om ursäkt för mitt utbrott igår :)
Men är men arg så är man arg. Den här dagen började ju inte över drivet bra, försov mig IGEN. Och nu börjar jag inte förns vid 12. Så det är ju skönt, nu har jag ju lite tid på mig! Skulle ha suttit och gjort en massa arbeten nu i skolan egentligen, men nu får jag nog sitta kvar efter skolan istället. Känns som att jag får mer gjort när jag sitter där faktiskt. Sitter jag ehmma blir det youtube och msn-häng, haha.

Vad sker idag? Ingen aning faktiskt, blir nog att ta det lungt. Och feta sig lite grann. Sen imorgon blir det ju dubbeldans på hotellet. ÄR trött på att festa i stan. Speciellt på Hugo. Det är det sämsta stället måste jag säga.

Vad gör jag nu? Jag sitter inne på Asos.com där ajg för överigt hittat de solglasögon jag vill ha nu till våren/sommaren. Det finns en bild här nedan. :D. Men antar att jag ska gå och göra mig iordning till skolan nu.  See ya later, alligator !


Jeepers Peepers Leopard Retro Sunglasses



Kommentarer
Matillda

Tack för din medverkan i skoltidningen idag ;)

2009-03-27 @ 15:57:11
URL: http://endagpastan.blogg.se/
Berntsson

Kan du blogga lite oftare tack!!!!!!!!!

2009-03-29 @ 22:31:13
URL: http://tiltsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0