Håltimme,

Håltimme nu då, åh vad ovanligt! Och sen är det dags för media. Det känns ju betydligt mycket roligare *host*.
Första skoldagen på två veckor idag då. Det gick väl bra, inte gjort så mycket hittils med tanke på att jag började kl.12.
Svenska stod på schemat och det var speciellt idag eftersom att idag körde vi samman Re B , Sv C och Fi A till en enda stor röra. Alltså vi ska göra en uppgift på samtliga lektioner!

Vad gör jag just nu? Inte alls mycket väntar på nästa lektion och lyssnar på Milow - Ayo technology (ngt sånt). Bland de skönaste låtarna jag hört. Visst, det är en cover på Justins Ayo. Men den är inte likadan på något sätt. Den här är aukstisk (kan ej stava) gitarr. Den är underbar ett hett tips! :)
Tittar på lite studentklänningar som jag också visat Linda som lagt upp dem på sin blogg. Länken finns nedan till höger!

Vad hände igår?Lite plugg blev det för min del. Hade lite uppsatser som skulle fixas och de gjorde jag minsann, och så tittade jag på Project Runway. Gud vilket nyskapande! De var otroligt kreativa och fantastiskt duktiga, jag är lite avundsjuk faktiskt! De fick i uppgift att gå in i en mataffär och hitta material till en egen modevisning. Sådan tur att de bara skulle göra ett plagg var ;) Så hade de till midnatt på sig att skapa och det gjorde de! :)

Men ska väl jobba nu eller någonting, Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0