Hem ljuva säng,

Precis hem kommen från en busy day. Började med en underbar morgon solen lysta och det var hur mysigt som helst!
Men allt det förstördes när jag skulle gå till skolan och min cykel var borta. Jag hade 20 minuter på mig att dra till skolan för ett möte med min lärare (20 minuter är perfekt  när jag ska cykla). Min bror hade snott den, jag blev galen. Gick in och frågade om pappa kunde skjutsa men han var ju hemma för vård av barn så han ville helst inte. Då ringde jag helt  panik slagen till josefin men hon hade ingen bil och inte Jennifer heller (men så visade det sig inte vara sen).

Då var det dags att börja gå i as snabb takt! Det fungerade och jag anlände i hyfsad tid i alla fall. Och allting gick bra. Nu är det ju så många i fjällen så vi var 6 pers på båda lektionerna wiiie! MEn sen drog jag hem til mamsen och skällde på min syster ( trodde hon tait cykeln först) och hon blev ledsen förstås men jag bad om ursäkt sen.

Efter det var det dags att dra och träna och vad ser jag inte där? Jo MIN cykel!  Och så möter jag min bror i trappan och han kände sig skyldig och sa " Jag ber om ursäkt" de orden har jag inte hört komma ut hans mun under de 17 år han funnits i mitt liv. Så det var lite underhållande måste jag säga! haha :D
Träningen var hur bra som helst, körde stenhårt och det kändes underbart! Ska nog träna imorgon igen känner jag.
Juste, jag ska ju till badhuset med skolan imorn och jag har äntligen hittat min bikini överdel! Har letat hela veckan. Så det har varit en dag med blandadekänslor kan man säga.





Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0