HULTSFRED -09








Jag är jätte sugen på att dra till hultsfredfestivalen -09. Har alltid velat dra på festival och Hultsfred verkar vara en bra kandidat i år! Band som The killers och Kings of Leon kommer ju! Älskar deras musik och att få höra dem live lär ju bara göra dem bättre. Får hoppas att jag får ihop pengar till det, kanske blir att jag får åka nästa år eller någonting.
Men jag lovar er att jag ska dit åtminstonde EN gång i mitt liv! haha :D

På torsdag är det Sthlm som gäller. Ska dit med Samhäll C vi ska besöka UD och något mer som jga inte kommer ihåf just nu. Och efter det är det shopping time! Ska köpa den där Jeans jackan jag snackat om, älskar den. Den har så fin blå färg och så ska jag nog köpa ett par tröjor med. Jag ser fram emot det, kanske inte buss resan, men det ordnar sig.
Någon som har något tips på en bra Resturang btw? Något gott som till exempel Kina matt, inte någon jäkla McDonalds eller Burger King! 

Bye bye folks, 
Xoxo


Kommentarer
amanda karn

Jag har ju också funderat på o dra !:O vi styr upp det!

2009-03-11 @ 11:08:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0