Hur fan kan du?,

Om det här är sant, vet jag verkligen inte vad jag tycker om dig längre.
Du är min släkting. Du sitter och planerar hur DU och dina "komipsar" ska
slå ner en person? Som råkar vara ditt ex nuvarande..
Och vad var anledningen då?
Att den personen är ihop med ditt ex? LILLA du, du har också hittat en ny?!
Och hur fan tänker man när man går på ett helt gäng på EN person.
Ni som var med , vet ni hur jävla små människor ni är eller?
Ni är ingenting, ingenting säger jag er! Och hur fan tänker man om man
tar en trasig glas flaska och slår den mot någons huvud.
Om du nu ville slå den här personen borde du fan ta det mellan er två.
Inte ett helt gäng, det är så jävla fegt, omanligt så jävla lågt man kan komma!!!!
Men vet du vad det värsta är? Det värsta är att du inte vågar stå för vad du gör ...


 - Med vänliga hälsningar Släkten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0