I'm at war,

Jag har ett klagomål. Jag kunde fått sovit i två timmar till om jga inte dragit till median. DET VAR TYP INGA DÄR, så vi kunde inte göra någonting. Totalt onödigt säger jag bara. Men jag och Josefin förgyllde timmen med att sitta och lyssna på as bra musik och spela spel på king.

Josefin och jag har börjat tänka på ídén att öppna en nattklubb. Vi har ju trots allt erfarenhet (haha). Och vi skulle ha bra dj's som har vår musik smak - vilket är "as bra musik". Men då tänkte vi på om man ska göra det i någon av stor städerna i Sveriga eller om man ska göra det i utlandet? Vore ju roligt utomlands, lär ju tjäna ganska mycket. Men då kanske man inte har chansn att bli så stor heller.. hmm.. beror väl kanske på vart man öppnar också :)

Helgen var riktigt skön
fredag var det bara mys med familjen först och sen filmmys med Idisen. Vi såg på "Body of lies" och jag rekomenderar den verkligen! JAg brukar inte gilla sådana filmer men både jag och Ida blev förvånade över hur bra den var! Så se den , det är mitt lilla tips.

Lördagen var lite stressande men jag gillar det ibland. Det betyder att tiden går fort, vilket kan vara bra ibland.  Det började med att fixa "nya" datorn och grejer, jag satt och spelade nitendo ds medans pappa gjorde grov görat. Jag fick hålla koll på allting som tog tid. Det gick faktiskt riktigt bra. Men det tog lång tid ..  Sen så skulle jag käka för att sedan dra till Ida till 5, så blev det ju inte riktigt tror jag kom dit tjugo öäver eller ngt .. oops!
Men sen gjorde vi oss iordning och mikaela kom ohc plockade upp oss och sedan Josefin. Och sen var det melodifestival time + dricka! Riktigt roligt var det, bara att huvudvärken gjorde det lite jobbigt. Vi började väldigt tidigt med drickat. Eller tidigare än vi brukar.  Efter melodifestivalen drog vi till ettan, och det skulle vi inte ha gjort. Men då har man ju lärt sig det nu i alla fall!

Nu drar jag här ifrån ska söka mig till värmen! 
Puss på Er!



Kommentarer
josefin

vi är helt enkelt bäst!

2009-03-16 @ 16:50:09
URL: http://charleey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0