Kägel "wohoo",

"Försov" mig sen började jag psykologin vid 11.15 och vi tittade på " Breakfast club" som jag velat se SÅÅ länge. Jag gillar den faktiskt. Tycker verkligen att det är en film som man ska ha sett minst en gång i livet!
Sen var det dags för Kägel och det gick inte alls bra. Min teknik var liksom att ställa mig baklänges och kasta iväg klotet med båda händerna. För den riktiga metoden fungerade inte för mig! ÄR ganska dålig förlorare så jag gick inte in för det. Jag visste att det bara skulle leda till att en agressions- attack haha!

Okej, jag blev galen i en låt förra onsdagen. (E.M.D - Baby Goodbye). Den är så sjukt bra. Jag missade den deltävlingen så hade inte hört låten innan. Texten är jätte bra dock lite elak kanske. Och melodin fastnar direkt. Tycker inte riktigt det är låtar som de brukar göra, deras låtar brukar mer handla om motsatsen kolla på texten här: 


Baby goodbye, baby farwell
I don't want to lie, cuz' we can't stay together my friend
This is the end,
The picture is drawn,you're not even on
Because you're  gone ..


De  låtar jag hört av E.M.D är lite mer, "blablaba jag ska älska dig blablabla". Tror det är just därför den här låten fastnade i min hjärna. Jag ville bara dela med mig av mina tankar men jag ska åter gå till min disney-film diskussion med Vicke nu, och lyssna på lite mer Disney låtar haha :D 

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0