Plan the Saturday,

Okay, lördag ska bli mysigt. Först blir det förmodligen stan och köpa min älskade Jacka som väntar på mig!
Och sen blir det till att komma hem för att sminka Ida som ska på birthday part för Daniel & Elin. Sen ska jag göra iordning mig själv för att sedan dra till Oleary's och käka lite smått och dricka samt titta till Melodifestivalenn lite granna. Redan bestämt min outfit och mitt hår&smink (måste göra det för att bli taggad). Efter det ska vi förmodligen in till stan till Hugo, får se om jag hakar. Min ekonomi är ju som sagt inte de bästa just nu! Jag är taggad tills lördag, ska bli rligt att göra något lite annorlunda. Plus att vi är ganska många och det är ju alltid roligt!


Sitter och kollar upp lite olika sminkningar, vill ha lite mer inspiration inför lördagen. Plus at jag hittat ännu en potential studentklänning at Nelly.com. Nu ska jag dra vidare girls and boys. Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0