Rebel without a cause,

Charley and Marley

Nya mottot:  Varför inte?


Idag
har varit en rolig dag måste jag säga. Skolan var bra. Hade debatt och det gick mycket bättre än väntat , provet i Rättskunskap gick förhoppningsvis bra det också!
Sedan var det dags för att gåhem i den värsta tränings värken jag haft i hela mitt liv. Det är inte bara jag som säger det utan HELA klassen gick och jämrade sig m.m i skolan idag . Haha, sjukt rolig syn måste det varit när klasse skulle gå nerför trappen, haha.

Drog coh käkade på Babylon med Josefin. Snackade, käkade och njöt av den "goda" maten. Sen ringde  B-sson och då var det film time och vi drog med jennifer också så vi kunde låna hennes hus. Mycket film bev det ju inte utan det blev mest att titta på tv, snacka och leka (bli påhoppad) av lope. Jennifers lilla valp!

Påvägen hem därifrån ingick jag och Josefin i e ny pakt : Vi ska leva livet de sista månaderna. Vi vet ju trots allt inte vad som händer efter studenten, nu när ajg kanske ska till USA och allting. Det är en stor gåta . Så vi vill göra den sista tiden så rolig som möjligt!

Just det! Innan jag glömemr i brist på annat att göra på Samhällen idag kolalde jag in lite vids på yuotube. Här är en bra. Jag älskar att dansa. Jag ska ta me tusan skaffa mig ett dance crew nu hah :D





Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0