Shopping,

Hemma nu sedan ett tag tillbaka. Det var skönt att komma hem om jag ska vara ärlig, hade så ont i fötterna ..
Det blev inget linne, blev skärp och armband istället! Och så har jag spanat in en jeans jacka som jag ska ha. dyng snygg! Har ingen bild tyvärr. Men den är från New Yorker.  Sitter och är fruktansvärt trött orkar inte vara social med någon och då är man trött. Och det gör tyvärr att jag blir på dåligt humör men äh skitsamma! Ingen som lider för det just nu i alal fall, så det är ju tur :)

Ska skriva en uppsats " Vad är kunskap?". Vet inte riktigt hur lång den ska vara eftersom att jag inte var där på genomgången. Så får skriva så mycket det går helt enkelt! Älskar Filosofi, det är roligt att tänka "outside the box". Att tänka fritt är någonting jag behöver! Men nu ska det lagas lite mat. Hade gött folk!

Puss på Er!


Kommentarer
Mathilda

Max 2 sidor ;)Ni borde ha samma som oss ;)

2009-03-05 @ 17:04:03
URL: http://maaathildam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0