Studiedag,

Yes! Idag är det studie dag och hur skönt är inte det? Idag står shopping på listan ska till stan medJosefin och IDa så ska jag kolla runt lite på olika priser  för PS3 till far min. Billigaste ska köpas eftersom at snålheten är en står del av mig ( ibland). Naevars, men det kommer bli så mycket utgifter framöver att jag måste spara lite, så vi är många som går ihop på pappas present som tur är!

Men nu ringde Ida, så dags att åka!

Jag ska till Gina Tricot tänkte jag och införskaffa mig ett jätte sött ljusblått linne! Väldigt sommrigt tycker jag här är en bild :

Vad tycks? Sött va  :)

CIAO!!! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0