Sunday not so Sunny,

JAg vet vad ni tänker. Ni tänker " NEEEEJ! Inte mer snö!". Vet ni vad det tänker jag med.  Jag längtar något oerhört tills solen börjar skina och man kan gå i sin nya vår jacka med solglasögonen i högsta hugg. Jag är ett stort fan av våren, jag älskar när allting börjar blomma och när solen faktiskt börjar värma! Jaa, jag längtar till våren helt enkelt. Fast med våren kommer  ju också studenten, och skolans sista dagar. Det känns lite bitterljuvt. Men så som jag känner med skolan idag så skulle jag gärna kunna sluta nu, om jag bara hade ett jobb. Är väldigt skoltrött och det tror jag att många är också för den delen, :)

Men nu ska jag titta lite på gamla the hills avsnitt och sen slagga!

Puss på Er! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0