Tisdag,

Dagen började med att jag försov mig. Som vanligt. Det betyder alltså att jag missade Svenskan, men hade ju inte kunnat vara där i mer än en halv timme i alla fall eftersom att jag hade tandläkar tid. Och det gick jätte bra, fick reda på att min fri tandläkar vård snart är över.. Usch sådana fina tidwer vi hade tillsammans!
Nu sitter jag i skolan och väntar på att min lektion ska börja. Media står på schemat och vi ska filma in en pang-pang scen, wihuuu! OCh snart ska jag bege mig neråt för att träffa Stefan för han ska ha biljetter som han kan sälja. Det är ju NICE på fredag.


 Horoskop för dagen:

Skytten 23/11-21/12

Nöjen och spänning lockar. Du är också förtjust i att knyta nya kontakter, både privat och på jobbet.

-Måste bara säga att det där representerar mer vad jag gillar än hur min dag skulle vara.


Vad har hänt i helgen då?
I fredags
Lördagen började med att fira lillayster med mammas sida av släkten. Det var jätte roligt att träffa mina kära mostrar igen. Mycket prat blev det och mycket skratt, som vanligt dvs. De drog ganska sent så jag hann knappt äta innan jag skulle iväg till Josefin för att göra iordning henne och mig själv. Resten av tjejerna var där redan.  Mandy K, Ida, Jennifer och självklart Josefin! Där var det cokså mycket prat, drickande och skratt. Och en stressad jag såklart, men det är ju inte helt ovanligt om jag får säga det själv. När vi var klara typ vid 7 halv 8 drog vi ner till vår lilla förfest , men Josefin och IDa lämnade oss ett tag för att hämta boysen och det tog sin tid!
Vi spelade Biljard, dart och lite pinball och drack förstås och sen var det dags för dubbeldansen. Det var jätte roligt men jag kom ifrån tjejerna som vanligt och spenderade min tid på dansgolvet. Jag borde sluta dricka vodka för det ger mig minnesluckor - spelar ingen roll hur lite vodka det blir. Det resulterar i alla fall i minnesluckor. Alla drack för en gånmgs skull - och alla blev fulla, haha!
Hoppas the boys hade roligt också, och hoppas det kommer tillbaks på fredag när jag och Josefin har Nice!


Är du glad du B-sson? :)
Och söndagen spenderade jag framför min tv med "friends" säsongerna! :D


Kommentarer
Berntsson

Ja duktigt av dig! Like it! Fortsätt nu aktivt blogga! :D

2009-04-01 @ 00:11:22
URL: http://tiltsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0