Åh vad roligt!,

Åh vad jag gillar att få kommentarer från folk jag inte känner till. Tack kanske man ska säga?
Jag loggade in och hade  typ 10 nya kommentarer (aldrig hänt förut), fick ta bort en del eftersom jag ansåg att det var stötande. Det finns alltid folk som ska förstöra. Men det bryr jag mig inte om man behöver alltid haters. Och man ska vara ärlig sånt gillar jag! Men ändå .. vill inte publicera det.

Jag sitter och har väldigt tråkigt just nu. Lyssnar på musik och hänger blogg. Hmm, det har ju aldrig skett förut!
Idag har minkäre mor sytt in massa byxor åt mig och nu finns det 4 par byxor till som jag kan använda. Alltid trevligt att kunna använda de kläder man faktiskt har. Nu kanske ni tycker att jag är bortskämd för att jag låter min kära mamma sy, men nu är det så att jag inte är bra på det och behöver öva. Men kanske inte på en lånad symaskin.  Jag har haft min del av olyckor i syslöjden, och därför lärt mig att jag ska ta avstånd tills jag är redo, haha


.



Imorgon ska lilla jag vara hemma heladagen. Farmor och Farfar kommer hit och ska vara barnvakt åt mina små brorsor, men jag ska vara här som ett extra stöd eftersom jag vet hur de fungerar, hehe.  Ska försöka ta tag i allt arbete nu under helgen så jag kan slappa gärnet sen! 

Dagens låt: Does it offend you, yeah? - With a heavy heart
Dagens Amanda: glömt skriva Datum på mina studentkort.

XoXo girls&boys


Kommentarer
Estefany

sv: aha va roligt :D ja var också där på språkresa förra året :D. Ja kännde också mig lite gammal för de för jag är 91:a men de fanns typ 5 st 9:oe från sverige också :P. Hahha ingen onödig kommentar tycker jag:P. kram

2009-05-07 @ 21:02:24
URL: http://mystuff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0