Always on my mind,

För er som förstår så syftar jag självklart på låten " ALWAYS" AYSEL & ARAS ", Azerbaijan.
Tycker låten är en ganska självklar vinnare, jag har hört de flesta bidragen och det finns inte många bra, alla försöker för mycket. Island har också en bra låt, en väldigt talangfull tjej och jag gillar låten.  Jag missar Eurovision eftersom att jag drar på student kryssning på Lördag. WOOHOOO! Är otroligt taggad,  det är "Beach Party" -tema ovh jag kommer nog ta med mig det plus något annat. Får se om det blir min vackra stylebystars klänning som mamma sydde in åt mig idag.

Men en mindre rolig grej är ju självklart Nationellt prov i Matte C imorgon. Amanda är väldigt frustrerad, men hon har pluggat hela dagen. Nu så är det faktiskt så att jag varit duktig och pluggat varje dag, men det gör det ju inte lättare för en matematik failure som mig. Jag har inte höga tankar angående morgon dagen och det har jag visat min Matte lärare och alla andra i min närhet som varit närvarande vid mina agressions anfall, haha!

Men nu ska jag glo på lite roligt på youtube och sen slagga. Ha de gött folket, och lycka till till er som också gör prov imorgon!
Puss på Er!
 


Kommentarer
Bea

Hoppas du får en bra helg :)

2009-05-15 @ 00:10:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0