Andas ut,

Nu har jag gjort om MAtte provet och jag fick G!
Jag är super glad och lättad, nu är det bara avslutnings-
 talet kvar och filosofi uppsatsen (som typ är klar nu).
Snart är eländet slut! Och festandet kan snart börja!
WOOOOOHOOOO!!

I helgen blir det fullt upp ska ni veta. Imorgon är det
marknad och den är obligatorisk för finspångare,
sen ska jag träffa some of my girls och snacka lite.
På kvällen är det fest en av mina bekanta fyller 20 grattis till henne!
Att bero på födelsedagar så fyllar Lilla söta Ida 18! Nu är
hon inte så liten längre.. Och så ska jag sminka och frisera
Josefin , testa lite inför Iddes bal och så..

På lördag ska jag testa  balsminket och balfrisyr. Och om
jag hinner ska ajg checka John-loppet också! Efterdet blir det
lite förfest med dricka och pizza. Fast det blir alkoholfritt för mig
jag ska spara pengar tills studentveckan som börjar snart!!
 
På söndag är det träning som gäller inför mitt sena beach -09.
Inte för att jag tror att vi får någon sommar men whatever,
kan vara kul att se snygg ut i alla fall!

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0