Avundsjuk, jag är så avundsjuk!,

Jag är så fruktansvärt avundsjuk på er som har råd att shoppa just nu! Tittade nyss igenom Kenzas blogg och den filuren har ju precis varit i London och shoppat gärnet! Jag blir galen av detta "sparande" och att student veckan kommer snart.. Jag hade kunnat varit rik nu .. :(  . HAha
Men jag får ju inte glömma att jag förmodligen ska till London i somar. Jag får en resa som en slags tröst för att det inte blev USA för min del. Kvinnan i huset som jag skulle bo i blev ju diagnostiserad med MS. Så både jag och dem kände at nu inte var rätta tiden att komma!  Men i framtiden blir det i alla fall :)

Puss på Er! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0