BORN TO BE WIIIIIIIIIILD,

Sitter och tittar på " Så ska det låta", kul... Njaa, men det är IDas och Josefins program det märker man eftersom att de sitter och skriker i örat på mig. Känner att jag kommer gå döv härifrån. Nae, men tjejer jag ger er ikväll annars är det faktiskt jag som hörs!

Imorn smäller det och jag är så övertaggad, hjälp mig?! Läste dessutom horoskopet i "klick" och det är ju hur bra som helst, someone is going to get lucky tomorrow. Dvs Jag, Ida och Josefin eftersom vi alla skyttar haha!

Kommer mer uppdates och pics sen tror jag :)

puss


Kommentarer
DG

nice blogg

2009-05-18 @ 23:18:41
URL: http://dergham.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0