But Why?,

Jag har tidigare skrivit inlägg om hur bitterljuvt det kommer bli att ta studenten. MEn så pratade jag och Evelina igår och kom på. Vad finns det att sakna? När vi skulle svara på den frågan kom det inte upp mycket kan jag säga. Jag menar När vi slutar kommer vi ju slippa träffa de människor man hatar varje dag? De man gillar kommer man ju hålla kontakten med om de verkligen betyder någonting. Skolan är en trygghet, blablabla, jag kommer inte sakna pluggandet. Jag kommer sakna att må dåligt för att jag är stressad. Jag kommer vekligen inte sakna alla jobbiga ämnen!
Vad finns det att sakna då?


Folk kom inte fattar ska läsa detta:
Jag försöker övertala mig själv dessa saker så jag slipper stå där på min studentdag och tjuta. Jag är oerhört sentimental som person och jag kommet givetvis sakna en massa människor. Men som sagt det där var bara ett sätt att försöka tänka negativt så man har en glad studentdag utan att mascaran ligger under ögonen! :)

Puss


Kommentarer
Jesper

Du kommer sakna allt som var bra eftersom man snabbt glömmer det dåliga. Jag saknar att vänta på bussen med Åke och åka hem, vilket jag egentligen hatade att göra då;) Sjukt är det men för att härma alla andra. Njut av den sista tiden.

2009-05-10 @ 17:46:05
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/
BJERNHAGEN

Men, har du inte en bra klass du kommer sakna? :o



späna gärna in vårat band här! eller hör mig sjunga ensam längre ner :)

http://lisabjernhagen.blogg.se/category/lisa-sjunger.html

2009-05-10 @ 18:58:17
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0