du ska brännas,

Jag är oerhört arg ska ni veta. Det finnes INGENTING som gör mig så arg som Matematik! Det fullständigt suger ... Jag hatar det. När fan ska jag använda mig av det jag lär mig i Matte C? Seriöst lägg av med Nationellt prov det gör bara folk stressade och får dem att må dåligt!
När Nationellt prov i Matte C är på gång så mår jag så himla dåligt mentalt. Så fort jag tänker på det får jag en klump i magen och vill spy. Vad roligt man kan ha alltså! ÅÅÅH vad jga älskar det!

Seriöst, jävla skit ni har hittat på alltså! NAtionellt prov ska ju vara ett sätt att mäta vad folk har lärt sig och det borde inte vara stor del av betyget. Eftersom att om jag inte kan är det ju något som är fel, och om fler inte kan från samma klass är det något som är väldigt fel. Alltså är det fel på lärarens utlärningsteknik! Jag har verkligen alltid haft svårt för matematik och jag har försökt gå till extra matte tillfällen men den läraren får mig bara att må ännu sämre när det gäller detta. Snälla låt mig vara!!!!

När jag gjort det där provet ska jag bränna ALLT som har med matte att göta som jag har hemma!




LÖS DEN HÄR !!! och dra åt h******





Kommentarer
Leia

Hehe, matte är inget kul. Dessutom är det ju svårt. :S



Jag kom hem för ca 1:30 h sedan, varit hos pappa & käkat lite mat. Hehe.

Kramar

2009-05-12 @ 22:09:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Frida

DO IT!!!!!!

2009-05-12 @ 22:22:49
Jennifer

Håller med! Ingen verkar fatta matte C. Skolan borde göra något åt sina "mattelärare". Kommer vara så skönt på fredag när provet är gjort, då skiter ja i om jag bara får 1p. Jag har iaf gjort det.

2009-05-12 @ 22:34:33
URL: http://jeenniferm.blogg.se/
Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-05-13 @ 01:12:59
URL: http://duvetintee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0