Filosofi,

Japp, det är lektionen som jag slösar bort med att sitta här. Teehee, jag tittade alldeles för mycket på NigaHiga igår så jag går och sjunger på deras " Hilo puppets", somnade med dne i huvudet igår också. Men det är lungt, jag blir på strålande humör då! :)

Jag ska skriva " Finns Gud?" från en kunskaps/vetenskaps teoretisk synvinkel och jag får spader. Men det är alltid nyttigt med utmaningar, eller vad säger ni?  Har ni några synpunkter kring frågan " Finns gud?"

Hej så länge, puss på Er!


Kommentarer
josefin

amanda, jag vet att gud finns hos dig. det är han/hon du tänker på varje dag. det är han/hon du VILL prata med varje dag, varje timme, varje minut och sekund. men om jag ska vara ärlig så är jag gud, det är därför jag vet att det jag skriver är sant!







jag är uttråkad

2009-05-15 @ 17:05:43
URL: http://charleey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0