Godmorgon allesammans,

Vaknade för en timme sedan men har hunnit käka frukost. Inte det godaste jag vet, men det fick duga i alla fall. Snart ska pluggandet sättas igång och jag ska sätta på mig pluggis kläderna! Bring it on säger jag bara jag är redo.


- Engelska C, Akademisk uppsats , Legaliering av Marijuana.
- Engelska C, läsa bok, Johnny Got His Gun
- Samhäll C, Instudering frågor, Fursten av Machiavelli
- Samhäll C, Tal, Djurens rätt - Sluta döda tigrar!
- Filosofi A, fördjupnings uppsats, Finns Gud?
- Psykologi A, plugga till prov, Social psykologi och Minnet.
- Får se om jag kommer på någonting mer sen ..


Som ni förstår tycker jag synd om mig själv eftersom att jag har mycket att göra. Men nu sätter jag igångmusiken ohc börjar jobba!

Ciao



Kommentarer
Jesper

Frukost är mest bara jobbigt att äta. Och förresten.. hur ser pluggis-kläder ut?

2009-05-09 @ 13:54:12
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/
Frida

Matte c ;)

2009-05-11 @ 07:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0