Grattis,

Idag har varit en bra dag tycker lilla jag.
Sa en dam som bodde i stan på övre plan.

 hihi, la ni märke till mitt gulliga rim?

Jag har en pappa som har en tjej, de har hittat varandra och förlovat sig!
Syskonskaran tycker  om det väldigt mycket, och amanda har längtat efter det här väldigt mycket!
Det var sist härom dan när damen var på övre plan, när lilla amanda passerade den lilla stan!



:)

När de kom hem
ohc berättade de fina nyheterna blev det till att fira. Satt och snackade minne och så, jätte trevligt. Drack öl (väldigt glammigt) och nu inser jag att jag måste sova för imorgon är det plugg som gäller. Sen när jag vaknar ska jag käka frukost för första gången på länge sen ska jag plugga tills det är dags för film kväll med mina kära tjejer! Alla är inte med men imorgon kommer faktiskt min evelina och mickis hem från Malta ohc hoppas de joinar oss! :) 

Vill du bli min baldejt btw?

ajja ska sova nu , hade underbart!  Puss på Er!


Kommentarer
Jesper

oj, när har ni er bal?

2009-05-09 @ 04:38:14
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/
Jesper

Men Spotify känns lite som om dom inte har just de låtar man vill höra på. (Jag kanske lyssnar på fel musik?;) Jaa det var det verkligen, Jag såg dig på Valborg men jag vågade aldrig gå fram och hälsa. Hmm vad gör jag nuförtiden? Just nu bor jag med Åke och glider lite genom livet utan att direkt göra så mycket. Vad gör du själv? Börjar studentglädjen närma sig så där härligt som den gör? Jadå det är bra med mig:) Iallfall just nu då jag har en fet godispåse brevid mig! Hur är det med dig då?

2009-05-09 @ 13:03:36
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/
Jesper

Men var du länge på ettan? För jag såg dig nog bara o början.

Jag får väl helt enkelt ge Spotify en chans kanske? Haha min musik, som om jag vore värsta särbarnet som lyssnar på musik som ingen annan någonsin har hört.

Joo, eller jag pluggar lite distanskurser för att hålla igång på något sätt;) Uhuu, så du blir livsnjutare första sommaren efter allt plugg? Det var jag med i somras och jag måste säga att det var alldeles alldeles underbart! Har du några sommarplaner då? Resa eller så? Jag tror att det blir en livsnjutarsommar för min del i år med;)



Haha kan förstå det, jag funderar på att hugga in på den snart! För att fira att det är helg eller nått! Kramar!

2009-05-09 @ 13:20:29
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/
Jesper

Ah såklart;)Nehe okey:( Men London är ju inte fyskam det heller för att inte tala om att åka till Nice (trodde du menade hotellet först men sen kopplade jag)

Jaha vad kul! Vad hade du tänkt plugga då? Tänkte du bo på Gotland isåfall?

Hmm, sommaren ser rätt blank ut just nu. JAg ska försöka flytta igen i slutet på juli och början på augusti, men det beror på om jag hittar någon fin lägenhet. Annars blir det väl att försöka utvinna så mycket glädje som möjligt ur sommaren:) Livsnjutare räknas visst! Det är ett heltidsjobb! Kramar!

2009-05-09 @ 15:19:28
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0