Hmm. muntlig redovisning,

Hade två muntliga redovisningar förra veckan samma sak igen den här veckan. Idag har jag en om kroppsspråk, det är lite roligt faktiskt och klassen är inte så stor. Men imorgon har jag redovisning i Samhäll C ( som egentligen var valfri redovisning). Jag har inte skrivit klart arbetet för att jag tycker att det är tråkigt. Så ska ta tag i det idag, den muntliga delen klarar jag nog av. Det är bara att stå och snacka, det blir skönt att bli av med det sen :) 

Nu sitter jag och väntar på att Psykologin ska börja så att jag kan bli av med muntligredovisning nr 1 idag. Juste jag har förövrigt kollat igenom mina poäng och räknat ut snitt idag. Jag ligger ju bra till ju! Amanda blir glad, förövrigt sker nog ingenting idag förutom att sitta med uppsatser. Gud vad skönt det ska bli att ta studenten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0