I've seen you're face a thousand times,

Everytime I close my eyes I see your face,
no matter if I want to or not,
there you are, you haven't changed.
You're still smiling, always and forever
that's what you said to me,
before you ran away.



Sitter i datorsalen och väntar på MEdia, som vanligt såhär dags en tisdags eftermiddag!
Hur är det med er? Med mig är det otroligt bra. Jag är SUPER TAGGAD tills på lördag!
STUDENTKRYSSNING ftw! Någon mer som ska med?  Sitter och lyssnar på musik
och känner att jag måste röra på mig haha. Jag är riktigt övertaggad så jag måste lägga
mina förväntningar på hyllan så att jag inte blir besviken. Bäst så, har man inga förväntningar
blir man inte sviken helt enkelt! Det är någonting jag har lärt mig det senaste året...

Nu ska jag skriva mitt tal tänkte jag, jag hade ju börjat skriva om "Djurens rättigheter: Tigern". Men jag vet inte om jag lutar lite mot kvinnomisshandel nu? Jag vet ju trots allt vääldigt mycket om det och det är ju bra med erfarenheter i ett tal? eller?

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0