Man, I love cars,

ÅÅÅHHH! HAr precis kommit hem från en "bilträff" i norrköping. Fy faan, vad heta bilar det finns. Jag coh Ida fick upp ögonen för en viss Mustang GT, gul med svarta stripes. Jag älskar den något oerhört och vi fick rysningar när vi såg den! Jag älskar bilar och det var smart att dra med mig dit jag kunde knappt andas när jag såg de vackra bilarna.Jag fick ju även se min kärlek Dodge Viper i alla format och färger, mycket vackert. Men dock så fanns det även många finspångs volvos att skämmas för ( ni vet de här otroligt fula målade skithögarna) som förstörde, men  det var  bara att kolla åt andra hållet och låtsas som att man inte kom från Finspång. Sådan otur är att ingen av oss hade med oss kamera, men va fan, jag ska se dem igen! Alltså de som var värda att se ... :)


för att komma in på annat så var ju valborg för ett par dagar sen. Det ver trevligt. Grillade och snackade,dansade,sjöng med tjejerna. Sen drog vi till ettan där det faktiskt fanns roligt folk! De tänkte väl likadant som oss ( fanns inga andra roliga fester). Det blev en lyckad valborg jämfört med förra året som var den mest hemska dagen i mitt liv. Det var bra folk och bra musik!  Men en sak kom jag och tänka på, vad mycket underårigt folk det är som jobbar på ettan? Borde man inte kunna fixa det? det är ju förbjudet väl? om jag hörde rätt från några som satt och snackade haha :D

Ajja trevligt var det och precis vad jag behövde. Nu ska jag sova för imorgon åker jag in till stan med syrran o Ida för att shoppa :)

Puss på Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0