Måndag är en tråkig dag,

Som vanligt så kom jag till Media helt i onödan. Folk är aldrig där! Det var därför jag struntade i median i början av terminen, men det var ju inte folk där då heller liksom .. uuscch..

Haft diskussion om "Johnny got his Gun" idag, skulle haft redovisning i Religionen men eng C tog över lite på tiden och jag hade betygs snack efteråt. Så gruppen fick klara sig utan mig och de gjorde de nog bra. Jag har ju gjort power point presentationen så :)

Sitter hos Josefin nu , båda har håltimme samtidigt så jag drog hem till henne. Och vad skönt det är ute! Kändes som sommar ju! Nu blir mandisen glad och hon vill hänga i solan heeeeela dagen :) Och det ska hon göra imorgon för ingenting viktiskt sker i skolan imorgon faktiskt.  Ska bara träffa Linda för att diskutera Machiavelli, and that's it!

Idag ska jag träna för första gången på as länge, har ju varit sjuk till och från under en lång period nu, så har inte kunnat träna så mycket som jag hade velat. Nu ska jag få ett riktigt fit ass, haha! resten struntar jag i för det ser bra ut :P

Ajja ska vara lite social med min gumma nu :)  

Puss på Er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0