Nummer 1,

Nu kan jag stryka Engelska C , akademisk uppsats från listan. Den är klar. Det enda som ska fixas är layouten., har ju intw word hemma så sitter ohc skriver på gamla hederliga-suguga-tråkiga wordpad!
Nu tar jag en paus. Sitter och lyssnar på Foo Fighters på min kära spotify. <3 
Framtida Mrs Spotify.

Nu ska jag dra upp och kolla om maten är klar. För jag är jätte hungrig, sorry om det blir tråkiga saker jag bloggar om men ska lägga in lite saker från valborg sen, då får ni lite roligt att titta på. Plus att nästa helg är det studentkryssning och då ska det ta me tusen bli bilder!

Puss på Er!


Kommentarer
eli

Sv. Håller med dig !

2009-05-09 @ 15:50:00
URL: http://ellir.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0