On the line,

Precis skrivit klart samhäll C uppgiften! Wihu!
Men måste upp tidigt imorn och dra till skolan för att
göra klart power-point presentationen. Avskyr muntlig
redovisning, men jag antar att det är någonting som
måste göras, och det kan väl inte vara värre än muntliga-
nationella i svenska C liksom? Och det var ju ändå ganska kul :)
Känner att min hals börjar krångla igen och magen värker..
Amanda du får inte bli sjuk IGEN, inte nu när svin-influensan
härjar i Sverige. Antar att jag inte är den enda som är orolig,
jag har fått otroligt dåligt immunförsvar på senaste tiden.
Och om jag förstått rätt så är det precis dåligt immunförsvar som
svin-influensan gillar! Men jag ska försöka vara optimistisk och se
det såhär : Det går faktiskt att bota. Vi har duktiga läkare. Någonstans
utanför Östergötland ( de vi har här är otroligt arroganta och nochalanta).
Jag är jättesugen på att skolan ska sluta, inte för gemenskapen, för den
kommer jag sakna, Men för alla dumma redovisningar, prov, test, matte-lektioner,
samhälls lektioner, idrott och läxor förstås. Studenten närmar sig med storm steg
och allting är klart inför det nu. Jag har mössan, jag har klänningen. Det enda jag
inte har nu är en bal-date. Min sa till mmig IDAG att han förmodligen inte hade pengar.
Jag förstår honom men, ändå. Lite tidigare hade det kunna komma. Det är bara två
veckor kvar tills sista anmälningsdag. Jag antar att det inte är tider att vara kräsen nu.
Men man ska ju gå med någon som är rolig att gå med antar jag.
Här kommer lite bilder på saker jag saknar just nu.



Här kommer en favorit i repris. Malta!



Denna dam som är på Malta just nu.



Sommarlov.



Long talks på Torstorps/tarzan berget.



Detta linne! Som jag inte kan hitta!







Kommentarer
Estefany

jag har också varit i Malta :), var du där på språkresa eller?:). kram

2009-05-07 @ 14:12:16
URL: http://mystuff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0