Put your arms me boy,

Ja, är det inte härligt eller? Svenska Våren/Sommaren alltså!
Jag ska måla en bild åt er:

Jag var på väg till Ida när jag tog skogsvägen. Solen lyste underbart vackert och fåglarna kvittrade, jag hörde göken kokoa någonstans. Största fjärilen flög förbi mig och allting runt omkring mig är grönt och lyser vackert i solljuset.  Är det inte underbart?

Jag älskar verkligen naturen, och jag borde vistas där oftare. Det känns som att man borde ta vara på allting nu. Och det ska jag göra.


Kommentarer
Vicky

tack så jättemycket!! :D

2009-05-21 @ 17:54:12
URL: http://trickyvicky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0