That dress is made for me,

Ni vet väl alla om Topshops nya kollektion med Kate Moss?

Ni måste ju kolla in alltså, det är hur vackert som helst!  Jag gillar speciellt "snö leopard"- mönstrade klänningen den är som gjord för mig, ja man FÅR faktiskt ha självförtroende ibland! :)

Den klänningen ska jag få!( bestämmer jag alltså)

Kate Moss at TopShop










Idag har jag inte gjort ngt speciellt.. Alltså verkligen ingenting att skriva upp. Men jag har nördat GTA IV som den tv-spels nörd jag verkligen är. Har inte haft tid med spel på hur länge som helst, men det var skönt att sitta där. Hela dagen, idag.
Ikväll blir det att läsa lite så jag har någonting att komma med till gruppdiskussionen, engelska C.  Boken suger och jag ska minsann ge mina intressanta tankar om den. Jag trodde boken skulle vända ett tag, men icke sa nicke!

Sen ska Machiavelli göras klart, ska träffa Linda en stund imorgon och plugga. OCh så har vi j*vla matte C omprov och filosofi uppsats. OCH religion B redovisning!  Snälla give me a break!! Jag är bara en människa, sådan tur är att betygen sätts snart och då ska jag bränna ALLT som inte ska tillbaks till skolan! :)

Dagens låt: Smashing Pumpkins - The Beginning Is The End Is The Beginning

här.


Puss på Er!


Kommentarer
mia

SNYGG!

2009-05-24 @ 21:29:54
URL: http://miary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0