Tired of using technology,

I need you right in front of me.

Det finns ingenting som heter "riktig musik". Gillar man inte en musikstil, så ska man respektera att andra faktiskt gör det. Jag är väldigt bred i min musiksmak. Jag gillar allt möjligt. Men jag tål inte heavy metal och growl och allt vad det heter. Men det betyder inte att jag säger att det inte är musik. Jag tycker det är barnsligt.
Musik är någonting man kan relatera till, någotmman kan röra sig till kunna känna känslan av låten i kroppen liksom. JAg kan inte riktigt förklara vad jag menar. Men det jag vill ha sagt är det finns ingen "oriktig" musik ..


:)

Sitter
i datasal 232 och skriver engelska uppsatsen, min första lektion. Men vet ni vad det lustiga är? Jag är inte så trött som jag brukar vara på fredagar! Helt otroligt.  Sen har jag håltimme tills klockan 12 och det blir väl att dra hem till mamma en sväng och chilla där, och sen är det Psykologi och "Good will hunting" som gäller. Det ser jag fram emot. .. Alltid velat se den filmen!
Men nu kommer läraren måste dra!
Ciao


Kommentarer
Deniesé

sv. Tack sötnos, vad glad ja blir! :D

Hoppas du får en underbar eftermiddag & kväll! :)

KRAM

2009-05-08 @ 15:28:05
URL: http://liketolive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0