Vilken lättnad,

YES! Jag är klar med redovisningen och det gick jätte bra. Det var till och med roligt att stå/sitta där framme. Det var inte så många där och man känner ju till de flesta så det var cool lungt! Nu sitter jag och ska börja skriva på mitt tal som jag ska ha i samhäll C. hhmm .. vet inte riktigt vad jag ska prata om. Men det ska vara ett politiskt och engagerande tal i alla fall, vilket kan passa mig. :)
Jag känner mig som världens pluggis som sitter och berättar om vad jag gör i skolan, men det blir så. Ämnet är aktuellt det är sista tiden att ta igen saker och ting och lärarna dumpar arbeten och läxor över oss.

Idag ska jag plugga psykologi, skriva klart MAchiavelli frågorna., börja med engelska C arbetet, plugga lite matte C måste jag också göra ... Sen vet jag inte om jag har något mer just nu. Så det var inte så mycket, men arbetena i sig är väldigt stora!

Nu kommer min lärare måste dra Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isabella Skyline

Explore everything , stop at nothing.

RSS 2.0